сряда, 31 август 2011 г.

Палачинки с череши на фурна




  • Яйцата се разбиват с прясното мляко и 2-3 с.л. захар. Черешите се изчистват и се смесват с останалата част от захарта. Към тях се добавят сухарът и канелата. Във всяка палачинка се слага от черешовата смес и тя се завива на руло. Така приготвените палачинки се редят в тавичка, заливат се с яйчната смес и се пекат в силна фурна. Поднасят се поръсени с пудра захар, смесена с ванилия. 10-12 бр. палачинки
  • 700 г череши
  • 150 г захар
  • 1/2 ч.ч. счукан сухар
  • 1 с.л. канела
  • 3-4 бр. яйца
  • 1 ч.ч. прясно мляко
  • пудра захар за поръсване (по желание)
  • 1 ванилия (по желание)     

4 коментара:

  1. Петя,определено не съм автор на рецептата,но от три възможни източника не си посочила нито един,знам че в интернет пространството всеки може да взима всичко от всякъде,но по неписани правила ми се струва по-редно да ги упоменеш,за Веселият готвач не знам,но от Кулинарен журнал,който се издава черно на бяло определено мога да имат претенции към теб,а и като цяло не ми се вижда редно.От тук нататък ти избираш.

    ОтговорИзтриване
  2. нещо не те разбрах,какви претенции кой да има,в готвача имам профил да там съм я видяла,не съм гледала кой я е качил,нито кога.Незнам на кой е тази рецепта,не съм гледала,на много места я срещам от други хора.Не съм написала че рецептата е моя,не съм и търсила източника,просто съм я срещнала в нета и съм я изпробвала и съм качила моя снимка на получения резултат от дадената рецепта.Последното изречение-ОТ ТУК НАТАТЪК ТИ РЕШАВАШ.Какво да решавам,че неразбрах.Няма да е редно ако съм изтеглила готова снимка и съм я сложила на моето име с чуждия труд,но рецепти има хиляди и всеки пробва нещо и качва своя резултат.Аз съм качила моя снимка и не виждам къде е проблема,не съм откраднала нечии талант или труд.В готвача също доста хора са пробвали тази рецепта и всеки си е качил резултата,неможах да намера блога в който ги срещнах да ти покажа че никой не е посочил автора,може би и те незнаят на кой е.Тази рецепта може да е чуждестранна и не се знае на кой е ,не съм и полагала труда да търся източника.Не съм искала да изглежда все едно крада нещо което си го носа вкъщи и с което си изхранвам семейстовто.

    ОтговорИзтриване
  3. Това последното изречение означава точно това,което съм писала,ТИ РЕШАВАШ дали да посочваш източник или не,вече повече от година имаш блог и съм сигурна,че знаеш как повечето блогърки посочват източник.Изборът си е твой,аз просто изразих мнение.Относно снимката е похвално,че е твоя,но то няма и как друго да е,те са обект на авторско право.Лека вечер.

    ОтговорИзтриване
  4. Петя, когато си правиш рецептата вкъщи няма нужда да гледаш кой я е написал ако не искаш. Когато я публикуваш в блога си се подразбира, че е твоя. Наистина ли не оценяваш труда на човека, който я е написал? Наистина ли за теб това е пренебрежимо? За рецептите във Веселият Готвач мога да ти кажа, че освен всеки, който добавя рецепта и се старае да я напише хубаво или дори още повече - да я преведе, а и да я приготви, допълнително всяка рецепта се прочита и от двамата админи за да може това, което достига до читателите да е чисто от правописни грешки и смислено. Източник е толкова лесно да се сложи - няма нужда да търсиш оригинала, просто пишеш откъде ТИ си я взела, все пак това е ТВОЯ източник. Не мога да разбера, как с лека ръка отхвърляш часовете чужд труд, просто копираш за 1 минута и смяташ, че дори да сложиш източник е твърде много?!? За мен това е обидно, а и за всяко момиче/момче, което се е постарало за да може ТИ да сготвиш вкусна манджа.

    ОтговорИзтриване